OGR Satın Alarak-

2-DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALMA KOŞULU

Öğrencimizin dizüstü bilgisayarını satın alabilmesi için zimmet tarihinden itibaren 3 (üç) yıllık kullanım süresini tamamlamış olması gerekmektedir. Öğrencimizin kullanımında bulunan donanımı satın alıp alamayacağı konusunda Yardım Masasına müracaat ederek bilgi alması gerekmektedir.

Dizüstü bilgisayarınız satın alınmaya uygun ise aşağıda belirtilen banka hesabına size bildirilen ücret tutarı ile öğrenci numaranızı ve dizüstü bilgisayar satın alma bedeli ibaresini yazdırmanız gerekmektedir.

Banka Hesap Bilgileri :   
      
AKBANK TL (Türk Lirası) IBAN : TR 87 0004 6000 0688 8000 0872 23         

Ücreti Yatırdıktan Sonra Yapılacak İşlemler : Ödemenize ait dekontunuzu üniversitemiz Mali İşler Müdürlüğü’ne onaylatınız. Onaylattığınız dekontunuzu Yardım Masası ofisimize teslim ediniz.

Yukardaki koşulların sağlanması durumunda HelpDESK görevlisi tarafından Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü ilişik kesme formu hazırlanarak tarafınıza teslim edilir ve Bilgi Teknolojileri Direktörlüğümüz ile ilişiğiniz kesilir.

Satın Alma İşlemine İlişkin Özel Durumlar

- Diz üstü bilgisayar satın alma bedelleri her yıl üniversite mütevelli heyeti tarafından belirlenmekte olup o yıl içerisinde duyurulmaktadır.

– Üniversitemizde öğrenimini tamamlayıp mezuniyete hak kazanmış olmuş meslek yüksekokul öğrencileri de satın alma işlemi yapabilir.

- Üniversite dizüstü bilgisayar satış işlemlerini dilediği zaman iptal etme hakkını saklı tutar.