HOME yerinizde destek

Üniversitemiz IT Teknik Destek ekibi, teknik problemlere en hızlı şekilde çözüm üreterek, işlemlerinizin kesintiye uğramadan devamını sağlamaya çalışmaktadır.

Yapılan değerlendirmeler ve edinilen tecrübeler çerçevesinde, yardım destek taleplerinin bir çoğunun çok kısa sürede çözülebilecek türden basit kullanıcı hatalarından kaynaklandığı gözlemlenmiştir. Sorunlara en hızlı müdahale ve çözüm için farklı teknik destek yöntemleri uygulanmaktadır.

Bir problem ile karşılaştığınızda öncelikli olarak aşağıdaki sıralamaya uygun olacak şekilde destek talebinde bulunulması probleminizin en kısa şekilde çözümlenmesi açısında size zaman kazandıracaktır.

KULLANIMINIZDA BULUNAN IT DONANIMI yada FAYDALANMAKTA OLDUĞUNUZ IT HİZMETİYLE İLGİLİ OLARAK BİR SORUN İLE KARŞILAŞTIĞINIZDA ÖNCELİKLİ OLARAK AŞAĞIDAKİ ADIMLARI TAKİP EDEREK DESTEK TALEBİNDE BULUNABİLİRSİNİZ.

1.) UZAKTAN DESTEK HİZMETİ TALEP EDİNİZ. (UZAKTAN YARDIM AL)
2.) ONLINE DESTEK HİZMETİ TALEP EDİNİZ. (MAIL GÖNDER)
3.) TELEFONLA DESTEK ALINIZ (UZMAN TEKNİK SORUMLU İLE GÖRÜŞ – 8279)
4.) OFİSİMİZE GELİN

YUKARIDA Kİ ADIMLARLA SORUNUNUZA ÇÖZÜM BULUNAMAYACAK HALLERDE “YERİNİZDE DESTEK HİZMET”‘i SAĞLANACAKTIR.

Hızlı ve etkin çözüm için bu 4 adım ile çözülemeyecek problemlerle çok nadirde olsa karşılaşılabilmektedir. Bu gibi durumlarda şayet Internet bağlantınızla ilgili bir problem söz konusu değil ise, bize Online Yardım-Destek Sistemimiz (OTRS) aracılığı mail göndererek, bize mail aracılığı ile ulaşamıyorsanız 8279 no’lu dahili telefonu arayarak “YERİNİZDE DESTEK HİZMETİ” talep edebilirsiniz.

Bildirmiş olduğunuz arıza talebinizin yerinizde çözülecek türden bir talep olduğu görüldüğü durumlarda en kısa zaman diliminde bulunduğunuz noktaya teknik müdahalede bulunulmak üzere gelinerek sorunun çözümü sağlanacaktır.