HOME uzaktan destek

UZAKTAN DESTEK

Destek hizmetlerinin sağlıklı ve sistematik olarak yürütülebilmesi için kalite standartları çerçevesinde mail ile yapılan tüm Yardım & Destek Talepleriniz otomatik olarak sıraya konularak kayıt altına alınmaktadır. Bu işlem talebinizi hangi gün ve saat yaptığınızı talebinizin içeriğini ve talebinizin ne kadar süre içerisinde sonuçlandırıldığı bilgisinin de yer aldığı OTRS (Open Ticket Request System) sistemi ile desteklenmektedir.

Destek hizmetlerinde öncelik, e-posta aracılığı ile yapılan bildirimlere tanınmakta ve problemin durumuna göre Uzaktan Destek hizmeti sunulmaktadır. Sözlü ve şifahen aktarılan talepler kayıt edilmediğinden zamanında yada hiç müdahale edilememe gibi durumlar yaşanabilmektedir. Bu yüzden sorunun en hızlı ve doğru şekilde çözülebilmesi için Yardım & Destek taleplerinizin mail aracılığı ile iletilmesi problemin çözüme kavuşturulması açısından son derece önemlidir.

Destek hizmetlerimizde problemin çözümü için öncelikle gerek duyuluyorsa “Uzaktan Destek“ ile yardımcı olunarak zaman kaybı önlenmeye çalışılır.

Uzaktan destek hizmetine gerek olmadığı durumlarda talebinize mail aracılığıyla yazılı olarak cevap dönülür. Cevaplamalarımızda gerekli görüldüğü durumlarda görsel dokümantasyonlar kullanılarak kullanıcının sorunu bu yardımcı dokümanlar aracılığı ile çözebilmeleri hususunda yardımcı olunur.

Uzaktan destek ve yazılı destek ile çözüm üretilemeyen durumlarda teknik arkadaşlarımızın müsait olma durumlarına göre kullanıcılarımıza yerinde destek hizmeti verilir.

3 ADIMDA UZAKTAN DESTEK

1- Uzaktan Destek Hizmeti için BURAYA tıklayarak ilgili uygulamayı bilgisayarınıza indiriniz.
(Mac kullanıcısı iseniz BURAYA tıklayınız.)

2- İndirdiğiniz uygulamayı çalıştırınınz.

3- Ekranda beliren ID ve Şifreyi telefondaki teknik destek uzmanına iletiniz.