PER DYS

Döküman Yönetim Sistemi

Doküman Yönetim Sistemi projesi 12.01.2011 tarihi itibari ile İzmir Ekonomi Üniversitesi bünyesinde kullanıma açılmıştır. Doküman, İş Akış ve Form Süreç Yönetim Sistemimiz (DYS), Gider Onay Modülü Üniversitemiz kurum içi ve kurum dışı gelen-giden evrak modülleri, idari-sosyal ve mazeret izin modülü, yıllık izin modülü, malzeme talep modülü, personel ilişik kesme modülü ile tam zamanlı tüm akademik personelimiz ve idari personelimizin kullanımına sunulmuştur. İlgili süreçlerin elektronik olarak işleyişi ve takibi sağlanmıştır. Devamı…

Doküman Yönetim Sistemi Portalı Erişim Adresi http://dys.ieu.edu.tr

Sıkça Sorulan Sorular :

Sisteme login olabilmeniz için EkoID’nizi kullanmanız gerekmektedir.

Evrak Ara menüsünde Tüm evraklar seçilmiş olması gerekmektedir. Ayrıca Tümünü Göster sekmesine tıklanarak aramış olduğunuz tüm evrakları görebilirsiniz.

Herhangi bir kriter belirtmediğinizde 7 gün, bir veya birden çok kriter girdiğinizde ise 1 ay içerisinde işlem gören evrak listelenmektedir. Ayrıca zaman aralığı özelliğini belirli zaman dilimlerinde arama yapabilirsiniz.

DYS ilk defa yapılan girişlerde, kullanıcı kimlik bilgileriniz DYS görevlisi arkadaşlar tarafından DYS sistemine tanımlanır. Bir sonraki login den sonra DYS sistemini kullanmaya başlayabilirsiniz.