PER laptop satış

LAPTOP SATIŞ İŞLEMİ

Üniversitemizde görevli Akademik ve İdari personel 1 yıl içersinde 1 defa II. el dizüstü bilgisayar satın alabilir.

Akademik personelin kullanımında bulunan dizüstü bilgisayarların ilk satın alma hakkı personelin kendisine aittir.

Satın alabileceği dizüstü bilgisayar o yıl satış sırasında bulunan kullanılmış (II. el) bir dizüstü bilgisayardır.

Dizüstü bilgisayar talepleri Bilgi İşlem Müdürlüğüne şahsen yapılmalıdır.

Dizüstü bilgisayar satışları için belirlenmiş tarihsel periyod olmamakla birlikte, II. el dizüstü bilgisayar stoklarının müsait olduğu dönemlerde satış işlemleri organize edilerek gerçekleştirilmektedir.

Dizüstü bilgisayar satın alma talepleri, talep tarihine göre sıraya alınarak ve stokların müsait olması durumunda talep eden personele geri bildirim yapılarak satış işlemi gerçekleştirilir.

DETAYLAR ve SATIN ALMA TALEBİ İÇİN TIKLAYINIZ.

Sıkça Sorulan Sorular :

    Satışı yapılan ürün II. el (kullanılmış) bir üründür. Bu ürün için üniversite yardım masası garanti ve destek hizmeti sağlamamaktadır. Dizüstü bilgisayarınızın onarımını yetkili teknik servisinde yaptırabilirsiniz.