PER laptop servis

TEKNİK SERVİS

Personele verilen dizüstü bilgisayarlar üzerinde Windows işletim sistemi vardır.

Donanımsal arızalar için dizüstü bilgisayarı HelpDESK ofisine getiriniz.

HelpDESK ofisinde arıza kaydı alınıp arıza formu ile birlikte dizüstü bilgisayar yetkili servise gönderilir.

Servise alınan donanım için bilgilendirme, arıza formu üzerine yazacağınız GSM telefonuna SMS aracılığı ile yapılır.

Garanti kapsamı dışında kalan ürünlerden yetkili servisin vereceği fiyat teklifi öğrenciye iletilir. Onay verip ücreti yetkili servis hesabına yatırması durumunda arızalı donanım onarılarak kullanıcıya teslim edilir.

Garanti Kapsamı Dışında Bırakan Durumlar:

Düşme, zorlama, kaba kullanım, darbe, üzerine yabancı maddelerin dökülmesi, sistemin bios şifrelerinin değiştirilmesi gibi kullanıcı hatalarından kaynaklanan durumlarda bilgisayarın tamamı veya parçaları garanti kapsamı dışı kalır.

Garanti Kapsamı Süresi:

Dizüstü bilgisayarınız size teslim edildiği tarihten itibaren 3 yıldır. Batarya garanti süresi 2 yıl veya 200 tam dolum şarjdır.

Sıkça Sorulan Sorular :

Tüm arızalar için, kampus içinde bulunan Yardım Ofisine (Helpdesk), öncelikle e-posta yolu (akademik-yardim@ieu.edu.tr), mümkün olmadığı takdirde şahsen başvurularak arıza bildirimi yapılmalıdır. Yetkili arkadaşımız, arızayı tespit ederek sizi yönlendirmek suretiyle arızanın giderilmesine yardımcı olacaktır. Arızalı parçaya bağlı olarak, bilgisayarınızda bilgi kaybı olabileceğinden, bilgilerin yedeklenmiş olması kullanıcının sorumluluğundadır.

Düşme, zorlama, kaba kullanım, darbe, üzerine yabancı maddeler dökülmesi, sistemin bios şifrelerinin değiştirilmesi gibi kullanıcı hatalarından kaynaklanan durumlarda ise en geç 2 (iki) gün içerisinde Yardım Masası Ofisine (Helpdesk) başvurularak, hasara neden olan olayı belirten bir beyan doldurulmalıdır. Yardım Masası (Helpdesk) yetkilisine aktarılan bu beyan doğrultusunda işlemler yürütülecektir. Kullanıcı hatasından kaynaklanan her türlü hasar kullanıcı tarafından ödenir

Üniversitemizce tarafınıza teslim edilen dizüstü bilgisayarların garanti süresi 3 yıldır. Batarya garanti süresi 2 yıl veya 200 tam dolum sarjdır.

-Hatalı taşıma, düşürme ya da kullanım nedeniyle oluşan arızalar (kırılma, çizilme vb.)
-Yetkisiz kişiler tarafından cihazın açılması ve yapılan teknik değişiklikler neticesinde oluşan arızalar
-Sıvı dökülmesi sonucu oluşan arızalar
-Tanımlanan parolaların unutulması nedeniyle ürünün kullanılamaz hale gelmesi
-Virüs nedeniyle oluşan tüm bozulmalar ve kayıplar
-“BIOS” ve “DISK” şifreleri tanımlanması