OGR Laptop Servis-

DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR HİZMETLERİ

İzmir Ekonomi Üniversitesi öğrencilerine geçmiş yıllarda dağıtılmış olan dizüstü bilgisayarlara donanım ve yazılım(Linux) desteği verilir.

Donanımsal arızalar için dizüstü bilgisayarı HelpDESK ofisine getiriniz.

HelpDESK ofisinde arıza kaydı alınıp arıza formu ile birlikte dizüstü bilgisayar yetkili servise gönderilir.

Servise alınan donanım için bilgilendirme, arıza formu üzerine yazacağınız GSM telefonuna SMS aracılığı ile yapılır.

Garanti kapsamı dışında kalan ürünlerden yetkili servisin vereceği fiyat teklifi öğrenciye iletilir. Onay verip ücreti yetkili servis hesabına yatırması durumunda arızalı donanım onarılarak kullanıcıya teslim edilir.

Garanti Kapsamı Dışında Bırakan Durumlar:

Düşme, zorlama, kaba kullanım, darbe, üzerine yabancı maddelerin dökülmesi, sistemin bios şifrelerinin değiştirilmesi gibi kullanıcı hatalarından kaynaklanan durumlarda bilgisayarın tamamı veya parçaları garanti kapsamı dışı kalır.

Garanti Kapsamı Süresi:

Dizüstü bilgisayarınız size teslim edildiği tarihten itibaren 3 yıldır.
Batarya garanti süresi 2 yıl veya 200 tam dolum şarjdır.

Sıkça Sorulan Sorular :

Yardım Masamıza müracaat ederek donanım onarımı için talepte bulunabilirsiniz. Cihazınızın garantisi devam ediyorsa ve kullanıcı hatasından kaynaklı bir problem söz konusu değil ise onarımlar garanti kapsamında yetkili servis tarafından yapılmaktadır.

Garantisi sona ermiş yada garanti kapsamı dışındaki hasarlar için yetkili servis ücretli onarım hizmeti sunar. Yetkili servis tarafından tespit edilen onarım bedelinin tarafınızca onaylanması durumunda onarım işlemi gerçekleştirilir. Tüm bu hizmet süreci yardım masamız tarafından takip edilir.

HP 4535s model donanımlar için garanti bitimi 2014 Eylül ayı sonu
HP 4545s model donanımlar için 2015 Eylül ayı sonudur.

Detaylı bilgi için Yardım Masası ofisimize müracaat edebilirsiniz.

DNS ayarlarınızın otomatik olarak ayarlandığından emin olunuz.

Bilgisayarınızın işlemci fan temizliğinin yapılması gerekiyor olabilir. Teknik servise gönderilmek üzere yardım masasına müracaat edebilirsiniz.

Linux işletim sistemi haricinde destek hizmeti verilmemektedir.

Önceden Internete kaydı yapılmış bilgisayarlar için format sonrasında yeniden bir aktivasyon yaptırmanıza gerek yoktur.

Kullanıcıların kendi hatalarından kaynaklanan bozulmalar (her türlü kırıklar, sıvı teması, darbe ve düşürmeden doğacak hasarlar BIOS şifresinin unutulması vb.) garanti kapsamı dahilinde değildir.

Dizüstü bilgisayarınızın yetkisi olmayan servisler tarafından müdahale edilmesi durumlarında cihaz garanti kapsamı dışında kalır.